GYLLENE HJULET

United & Coca-Cola trippelnominerade

 United och Coca-Cola står med tre nomineringar inför årets Gala 

Igår släpptes de nominerade bidragen i årets upplaga av Gyllene Hjulet, tävlingen som belönar projekt som visat på stor kreativ höjd och effektfullt genomslag inom upplevelsebaserad kommunikation.

WOW!
Tillsammans med Coca-Cola är United trippelt nominerade inför årets Gyllene Hjulet-gala. Denna gång rör det sig om projekten Coca-Cola – Lollapalooza 2.0 och Coca-Cola ♥ Gröna Lund.

Lollapalooza-caset lyckads dessutom bli dubbelt nominerat. En fjäder i hatten som ger än mer pepp inför årets festivalsommar.

BIDRAGENS PRESENTATIONER HITTAR DU HÄR NEDANFÖR

ÅRETS KULTUR/UNDERHÅLLNINGSSPONSRING

COCA-COLA ❤️ GRÖNA LUND

ÅRETS B2C EVENT  & ÅRETS KULTUR/UNDERHÅLLNINGSSPONSRING

COCA-COLA – LOLLAPALOOZA 2.0

AKTUELLT